Grupa, 2 grudnia 2009r.
SPGr-321/1/09
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Dyrektor Szkoły Podstawowej im. 16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie, ul. Szkolna 2, 86-134 Dragacz, woj. kujawsko-pomorskie ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro a poniżej 206.000 euro na:
„Dostawę lekkiego oleju opałowego do kotłowni olejowej zasilającej w ciepło budynek Szkoły Podstawowej im.16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie na 2010r.”
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego pokój nr 1 w godz. 8.00 – 15.00 lub za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie SIWZ na stronie internetowej www.spgrupa.republika.pl
Przedmiot zamówienia: dostawa w 2010r. lekkiego oleju opałowego (PN-C.96024:2001) w ilości ok. 48.000 litrów wraz z transportem do kotłowni olejowej zasilającej w ciepło budynek Szkoły Podstawowej im.16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie, w części gdzie znajduje się pomieszczenie kotłowni wraz z magazynem na zbiorniki o pojemności 8.000 litrów.
Zakres przedmiotu zamówienia:
- dostawa lekkiego oleju opałowego do kotłowni olejowej zasilającej w ciepło budynek Szkoły Podstawowej im.16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie polegająca na każdorazowym tankowaniu zbiorników w ciągu 24 godzin od chwili otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia telefonicznego o potrzebie tankowania zbiorników, dokonanego przez dyrektora szkoły bądź pracownika sekretariatu. Wykonawca zobowiązany jest zachować ciągłość dostaw oleju opałowego tak, aby nie spowodować przerw w dostawie ciepła do budynku szkolnego. Przy każdym tankowaniu Wykonawca będzie obowiązany do przedłożenia świadectwa jakości dotyczącego parametrów jakościowych dostarczanego asortymentu
KOD CPV: 09.13.51.00-5
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.
Wymagany termin wykonania zamówienia od dnia 02 stycznia 2010r. do dnia 31 grudnia 2010r.
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy:
1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w tym: wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 dostaw odpowiadającym swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia,
3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
5/ spełniają warunki określone w ustawie oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia/nie spełnia.
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24. Ustawy, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty:
1/ formularz ofertowy,
2/ oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy, zgodnie z treścią Formularza,
3/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ,
5/ aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wadium: nie jest wymagane.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena – 100%.
Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego pok. nr 1 (sekretariat) do dnia 11.12.2009r. do godz. 09.50.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego pok. nr 1 w dniu 11.12.2009r. o godz. 10.00.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
Umowa ramowa: nie dotyczy.
Przeprowadzenie aukcji elektronicznej: nie dotyczy
Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających – nie dotyczy
Dynamiczny system zakupów: nie dotyczy.
Ogłoszenie zostało przekazane do publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 02 grudnia 2009r.
DYREKTOR SZKOŁY
mgr Piotr Kowalski
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Szkoła Podstawowa im. 16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie