Przetargi - archiwum

Dostawa lekkiego oleju opałowego do kotłowni olejowej zasilającej w ciepło budynek Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu, Szkoły Podstawowej im. 16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie i Szkoły Podstawowej w Dragaczu w okresie od 1 stycznia 2012r. do 30 czerwca 2012r.

 

Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony

Zamawiający: Dyrektor Szkoły Podstawowej im. 16. Pułku Ułanów Wielkopolskich Grupie

Zamówienie na: Dostawę lekkiego oleju opałowego do kotłowni zasilającej w ciepło budynek Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu, Szkoły Podstawowej im. 16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie i Szkoły Podstawowej w Dragaczu w okresie od 1 stycznia 2012r. do 30 czerwca  2012r.

 

Wartość: powyżej 14 000 euro, a poniżej 193.000 euro

Termin składania ofert: 29.12.2011r. godz 10.50

 

 

 

Znak sprawy: SPGr..321.03.2011

Dyrektor Szkoły Podstawowej  im. 16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie,  ul. Szkolna 2,

  86-134 Dragacz, woj. kujawsko-pomorskie

ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości  powyżej 14.000 euro, a poniżej 193.000 euro na:

„Dostawę  lekkiego oleju opałowego do kotłowni olejowej zasilającej w ciepło budynek Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu , Szkoły Podstawowej im. 16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie i   Szkoły Podstawowej w Dragaczu   w okresie od 1 stycznia 2012r.  do 30 czerwca 2012r.”

 

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego pokój nr 1 w godz. 8.00 – 15.00 lub za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie SIWZ na stronie internetowej

 

www.szkola16puw.biposwiata.pl

 

Przedmiotem  zamówienia jest:                                                                                                                                     Dostawa lekkiego  oleju opałowego  do kotłowni olejowej zasilającej w ciepło budynek Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu, Szkoły Podstawowej im. 16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie i Szkoły Podstawowej w Dragaczu w okresie od 1 stycznia 2012r. do 30 czerwca  2012r.

Zakres  zamówienia obejmuje dostawę w roku 2012   lekkiego oleju opałowego (PN-C.96024:2001)  w ilości około 52 233 litrów wraz z transportem ( samochód cysterna) do kotłowni olejowej zasilającej w ciepło budynek Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu, Szkoły Podstawowej im. 16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie i Szkoły Podstawowej w Dragaczu,  polegająca na każdorazowym tankowaniu zbiorników na olej opałowy ,znajdujących się w pomieszczeniach magazynowych kotłowni olejowych  wg potrzeb Zamawiającego  (w ciągu 24 godzin od chwili otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia telefonicznego o potrzebie tankowania zbiorników).   Przy każdorazowym tankowaniu zbiorników Wykonawca będzie obowiązany do przedłożenia  świadectwa jakości dotyczącego parametrów jakościowych dostarczanego asortymentu. Klasyfikacja według Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV): 09.13.51.00-5 – olej opałowy.

 

Wymagany termin wykonania zamówienia od dnia 01 stycznia 2012r. do dnia 30czerwca  2012r.

 

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1/ posiadania  uprawnień  do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa  nakładają obowiązek ich posiadania, w tym posiadają ważną koncesję uprawniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliami ciekłymi określoną w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne ( Dz. U. z 2006r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.)

2/ posiadania wiedzy i doświadczenia                                                                                                                                 3/ dysponowania odpowiednim  potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

4/  sytuacji ekonomicznej i finansowej, w tym potwierdzą  ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł .

5/ spełniają warunki określone w ustawie oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.                                       

2. Wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24  ustawy podlegają:

1/ Wykonawcy, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona  orzeczeniem sądu, które uprawomocniło się   w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;

2/ Wykonawcy, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu,  jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego;

3/ Wykonawcy, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

4/ osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego,

5/ spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko środowisku,  przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego,

6/ spółki   partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego,

7/ spółki komandytowe oraz spółki komandytowo - akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego,

8/ osoby  prawne , których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego,

9/ podmioty zbiorowe  wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary,

10/Wykonawcy, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego  postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji;

11/ Wykonawcy, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania  ofertą lub w terminie, o którym mowa  w art. 46 ust.3, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą;

12/Wykonawcy,  którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ  na wynik prowadzonego postępowania;

13/ Wykonawcy, którzy nie wykazali spełniania  warunków udziału w postępowaniu .

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia  spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych,  Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione  dokumenty:

1/ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy,

2/ważną  koncesję uprawniająca do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami określoną w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (Dz.U. z 2006r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) ,

3/ opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty:

1/ oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,

2/ aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,

3/ aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy wystawiona  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

4/ aktualna informacja z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.

 

Wadium: nie jest wymagane.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena – 100%.

Oferty  należy złożyć w siedzibie Zamawiającego pok. nr 1 (sekretariat) do dnia 29.12.2011r. do godz.

10. 50.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego pok. nr 1 w dniu  29.12.2011r. o godz. 11.00

Termin związania  ofertą wynosi 30 dni.

Umowa ramowa: nie dotyczy.

Przeprowadzenie aukcji elektronicznej:  dotyczy

Dynamiczny system zakupów: nie dotyczy.

Ogłoszenie zostało przekazane do publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu  20 grudnia  2011r.


Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 20.12.2011r
Dokument wytworzony przez: Dyrekcja
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Elżbieta Markuszewska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 20 grudnia 2011 13:35
Dokument wprowadzony do BIP przez: Piotr Kowalski
Ilość wyświetleń: 2169
20 grudnia 2011 13:36 (Piotr Kowalski) - Dodanie załącznika [siwz_olej_opalowy_2012_rok.doc] do dokumentu.
20 grudnia 2011 13:35 (Piotr Kowalski) - Dodanie dokumentu.