Przetargi - archiwum

Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im.16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie w okresie od 1 stycznia 2012 do 31 grudnia 2012 r.

 

 

 

                                                                                        Grupa, 22 listopada 2011r.

SPGr.321.01.2011

 

OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

 

Dyrektor Szkoły Podstawowej im. 16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie, ul. Szkolna 2, 86-134 Dragacz, woj. kujawsko-pomorskie ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości  powyżej 14.000 euro, a poniżej 193.000 euro na:

 

 

„Dostawę artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w  Szkole Podstawowej im.16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie w 2012 roku.

 

 

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego pokój nr 1 w godz. 8.00 – 15.00 lub za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie SIWZ na stronie internetowej:  szkola16puw.biposwiata.pl

 

 Opis przedmiotu zamówienia:

1  Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych  do stołówki szkolnej. 

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.

3. Wykonawca zobowiązuje się do zaopatrywania Zamawiającego w artykuły spożywcze w pierwszym gatunku, których termin ważności upływa nie wcześniej niż 5 dni po dacie dostawy oraz z cechami podanymi w SIWZ.

4. Dostawy będą dokonywane sukcesywnie partiami, zgodnie z potrzebami Zamawiającego.

5. Dostawy odbywać się będą po uprzednim zamówieniu telefonicznym lub zamówieniu  przesłanym faksem dokonanym przez Zamawiającego. Towar należy dostarczać w dni robocze od godz. 7:00 do godz. 11:00 we wskazanym przez Zamawiającego dniu.

6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko oraz do elastycznego reagowania na  zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego  w stosunku do danego asortymentulub całości dostawy.

 7.W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się  niezwłocznie  do  jego wymiany na towar wolny od wad, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.

8. Zamawiany towar musi być świeży,  posiadać świadectwo jakości, ważną datę przydatności do spożycia.

9. Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakup niezrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru.

10. Dopuszcza się zmiany cen produktów stanowiących przedmiot zamówienia w oparciu  o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowany, co miesiąc przez GUS.

11. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję  Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego   przewozu określonych produktów.

12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów.

13. Mięso i wędliny muszą być dostarczane w czystych, zamkniętych pojemnikach do przewozu mięsa i wędlin. Mięso surowe nie może być przewożone razem  z wędlinami.

Kody: CPV

Artykuły spożywcze  CPV 15800000-6

Pieczywo i przetwory piekarnicze – CPV 15810000-9

Nabiał CPV 15500000-3

Ryby i mrożonki CPV 15221000-3 i CPV 15331170-9

Mięso i wędliny-  CPV 15110000-2, 15131130-

 

Zamawiający nie dopuszcza  składania ofert wariantowych i częściowych.

Wymagany termin wykonania zamówienia od dnia 1 stycznia 2012r. do dnia 31 grudnia 2012r.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1.        Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust1.tj. spełniają warunki, dotyczące:

a)   Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,  jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

b)   Posiadania wiedzy i doświadczenia.

c)  Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

d)  Sytuacji ekonomicznej i finansowej.

2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 P. z .p.

3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Lidera do reprezentowania w postępowaniu, załączając do oferty stosowne pełnomocnictwo.

4.Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców będzie oparty na zasadzie: spełnia/nie spełnia.

5.  Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o     których mowa w pkt.2, niniejszego rozdziału musi spełniać każdy z wykonawców. Warunki ,o których mowa w pkt.1 niniejszego rozdziału wykonawcy mogą spełniać łącznie.

Wadium: nie jest wymagane.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena – 100%.

Oferty  należy złożyć w siedzibie Zamawiającego pok. nr 1 (sekretariat) do dnia 2 grudnia do godz. 11.00.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego pok. nr 1 w dniu 2 grudnia o godz. 12.00.

Termin związania  ofertą wynosi 30 dni.

Umowa ramowa: nie dotyczy.

Przeprowadzenie aukcji elektronicznej: nie dotyczy

Informacja o przewidywanych zamówieniach  uzupełniających – nie dotyczy

Dynamiczny system zakupów: nie dotyczy.

Ogłoszenie zostało przekazane do publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu  22.11.2011 r.

 

 

                                                                                            DYREKTOR SZKOŁY

 

                                                                                                mgr Piotr Kowalski

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 22.11.2011
Dokument wytworzony przez: Dyrekcja
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Elżbieta Markuszewska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 listopada 2011 12:30
Dokument wprowadzony do BIP przez: Piotr Kowalski
Ilość wyświetleń: 2081
24 listopada 2011 11:10 (Piotr Kowalski) - Zmiana danych dokumentu.
22 listopada 2011 12:30 (Piotr Kowalski) - Dodanie załącznika [siwz_2012_przetarg_na_zywnosc.doc] do dokumentu.
22 listopada 2011 12:30 (Piotr Kowalski) - Dodanie dokumentu.