Przetargi - archiwum

Zawiadomienie o podpisaniu umowy na dostawę żywności do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im.16.Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie w okresie od 1.09.2011r. do 31.10.2011r.

                                                                                                         Grupa, 23 sierpnia  2011r.

 

SPGr.321.05.2011

 



Zawiadomienie o podpisaniu umowy

 

Sprawa: zapytanie o cenę:  “Dostawa artykułów spożywczych  do  Szkoły Podstawowej im. 16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie w wrześniu i  październiku  2011 roku.”

 

         W dniu 19 sierpnia 2011 r. o godz. 10.10, w Szkole Podstawowej w Grupie, ul. Szkolna 2, 86-134 Dragacz - pokój nr 1,  otwarto złożone oferty  do w/w postępowania.

 

 

Zestawieniet złożonych ofert:  

 

Nazwa firmy

Adres firmy

Firma Handlowo Usługowa, “DAWID”, Jolanta Mołoń

 

 

 ul.Sobieskiego 5

 86-300 Grudziądz

“Danex 2”, Danuta Hanula

 ul.Pogodna 12, Dolna Grupa

 86-134  Dragacz

 

Umowa zostanie   zawarta w dniu 1 września 2011r. z  Firmą  „Danex 2”, Danuta Hanula, ul. Pogodna 12, 86-134 Dragacz, na kwotę 16 658,61 zł,

słownie: szesnaście tysięcy sześćset pięćdziesiąt osiem 61/100.

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 23.08.2011r.
Dokument wytworzony przez: Dyrekcja
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Elżbieta Markuszewska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 sierpnia 2011 10:22
Dokument wprowadzony do BIP przez: Piotr Kowalski
Ilość wyświetleń: 1801
23 sierpnia 2011 10:22 (Piotr Kowalski) - Dodanie dokumentu.