Grupa, 10 maja 2018r.
SPGr.321.1.2018
ZAPROSZENIE
do złożenia oferty cenowej w ramach postępowania o wartości poniżej 30 000 euro w celu wyłonienia Wykonawcy do realizacji zadania pod nazwą: „Dostawa oleju napędowego grzewczego do kotłowni olejowej w budynku Szkoły Podstawowej im. 16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie w okresie
od lipca 2018 roku do grudnia 2018 roku.”
Gmina Dragacz
Dragacz 7A
86-134 Dragacz
NIP: 559-10-05-404
w imieniu, której występuje Dyrektor Szkoły Podstawowej im. 16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie
ul. Szkolna 2, 86-134 Dragacz
Tel.52 33 255 28, fax. 52 3325928
email: zaopatrzenie.grupaszkola@wp.pl
II. Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny (Dz.U. z 1964r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.) oraz zarządzenia Nr 07/2014z dnia 16 kwietnia 2014r. Dyrektora Szkoły Podstawowej im. 16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie w sprawie ramowych procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro. Do udzielenia zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2015r. poz. 2164 z póżn. zm.) zgodnie z art. 4 pkt 8.
III. Opis zamówienia:
IV. Termin wykonania zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany w okresie od lipca 2018 r. do
grudnia 2018r.
V. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, w tym koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi.
2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
4. Spełniają warunki określone w niniejszym zaproszeniu.
VI. Wykaz dokumentów i oświadczeń, jakie mają dostarczyć Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1. Odpowiednio wypełniony i podpisany „formularz – oferta” (zał. nr 1 do niniejszego zaproszenia).
2. Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków przez oferenta (zał. nr 1 do „formularza ofertowego”).
3. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( zał. nr 2 do formularza ofertowego).
4. Koncesja na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi.
5. Zaakceptowany wzór umowy (zał. nr 2 do niniejszego zaproszenia).
Wyżej wymienione dokumenty należy przedłożyć w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem.
VII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami:
VIII. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w niniejszym zaproszeniu.
3. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
4. Oferta powinna być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką.
5. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez przedstawiciela Wykonawcy uprawnionego do reprezentowania zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa.
6. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego uprawnienia do wykonania czynności.
7. Zaleca się spięcie wszystkich stron oferty w sposób trwały, uniemożliwiający dekompletację bez widocznych śladów naruszeń.
8. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. Poprawki cyfr i liczb należy pisać wyrazami.
9.Zapisane strony oferty zaleca się kolejno ponumerować.
10. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zaproszenia i zawierać kolejno:
1) formularz ofertowy ( załącznik nr 1 do zaproszenia)
2) poświadczenia, oświadczenia, dokumenty i załączniki potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
3) inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego, tj.: - zaakceptowany projekt umowy- (załącznik nr 2 do zaproszenia)
11. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w siedzibie Zamawiającego.
12.Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
IX. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
X. Opis sposobu obliczania ceny oferty:
Podstawę kalkulacji ceny jednostkowej za 1 litr oleju napędowego grzewczego, która będzie miała zastosowanie do obliczeń ceny oferty stanowi cena hurtowa sprzedaży oleju napędowego grzewczego (za 1 litr) obowiązująca u producenta na dzień 05.06.2018r.
(Proszę o podanie nazwy producenta oraz adresu strony internetowej, na której umieszczona jest aktualna cena dnia).
XI . Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert :
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena – 100 %.
2) Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wówczas wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych, w terminie określonym przez Zamawiającego.
3) Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych wcześniej ofertach.
XII. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia :
XIII. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego:
a) z powodu nie przewidzianego braku płynności finansowej u Zamawiającego,
b) wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, strajku generalnego,
c) w przypadku zmiany kluczowego personelu Wykonawcy,
d) w przypadku zmian w stawce podatku VAT.
Załączniki do niniejszego zaproszenia:
Załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy wraz ze wzorami dokumentów.
Załącznik Nr 2 – projekt umowy
Dyrektor szkoły
mgr Piotr Kowalski
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Szkoła Podstawowa im. 16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie