Przetargi

Remont kotłowni centralnego ogrzewania w Szkole Filialnej w Bratwinie w okresie od 13 lipca 2015r. do 21 sierpnia 2015r.

                                                                                            Grupa,28 maja  2015r.

 

 

                                                                                 

 

ZAPROSZENIE

 

do złożenia oferty  w ramach postępowania o wartości poniżej 30 000 euro  w celu wyłonienia Wykonawcy do wykonania zadania:

REMONT KOTŁOWNI CENTRALNEGO OGRZEWANIA

 w Szkole Filialnej w Bratwinie, w terminie od 13.07.2015r. do 21.08.2015r.

 

             Dyrektor Szkoły Podstawowej im. 16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie zaprasza do złożenia oferty cenowej na remont kotłowni centralnego ogrzewania. 

 

Tryb udzielenia zamówienia : postępowanie prowadzone na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.). Do udzielenia zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zgodnie z art. 4 pkt 8.

 

Głównym kryterium wyboru Wykonawcy będzie najkorzystniejsza oferta cenowa.

 

Zapakowaną ofertę (z wykorzystaniem formularzy: „Remont kotłowni centralnego ogrzewania  w Szkole Filialnej  w Bratwinie” prosimy dostarczyć na adres:

 

Szkoła Podstawowa

im.16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie

ul. Szkolna 2

86-134 Dragacz

 

Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.06.2015r., o godz. 1000 pokój nr 1 (gabinet dyrektora) w siedzibie Zamawiającego , tj. w Szkole Podstawowej w Grupie.

 

Oferta winna zawierać wypełnione formularze stanowiące załączniki nr 1, 2, 2a oraz podpisany projekt umowy (zał. nr 4)

 

Osobą  uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest:

 

St. referent ds. zaopatrzenia  - Elżbieta Markuszewska , tel. 523325528, fax. 523325928,

od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 15.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki:

 

  1. Formularz ofertowy
  2. Oświadczenia
  3. Instrukcja zabezpieczenia kopert /opakowań/
  4. Projekt umowy
  5. Przedmiar robót – branża elektryczna i AKP i A
  6. Przedmiar robót – branża sanitarna
  7. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i higieny zdrowia – branża sanitarna i elektryczna
  8. Projekt budowlano - wykonawczy – branża sanitarna
  9. Projekt budowlano- wykonawczy – instalacje elektryczne i AKP i A
  10. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – branża sanitarna + elektryczna

 

 

 

Zaproszenie zawieszono na tablicy Zamawiającego w dniu 28.05.2015r.

 

Zaproszenie zdjęto  w dniu……………………………………………...

 

 

 

                                                                                                                 Dyrektor szkoły

                                                                                                               mgr Piotr Kowalski

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 28.05.2015r.
Dokument wytworzony przez: Dyrekcja
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Elżbieta Markuszewska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 28 maja 2015 12:13
Dokument wprowadzony do BIP przez: Piotr Kowalski
Ilość wyświetleń: 1377
28 maja 2015 12:13 (Piotr Kowalski) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)